Monday, August 16, 2010

tiada lagi cnta itu

hancur hatiku,mngenang dikau
menjadi keping2 stlah kau pergi

oke..itu ialah kata2 hikmah tuk ari ni yea kwn2..x de pekataan lain yg lbih sesuai, melainkan HANCUR..da xde pape yg tgal da..sume habis..aku da buang semuanya..semua rse yang aku pnh rse terhadap dia..(sory ye..hari ni aku gune bhsa baku)..aku da xnk smpan ape2 perasaan lagi..aku da pnt..pnt yang teramat..ckup la yang ini jd yang terakhir buat aku...lepas ni, harapnye yang dtg 2 ialah yang kekal d sisi aku..yang slalu ade waktu aku ssh n sng..

Knp A perlu bgtaw aku fb dia..??knp n knp? knp aku perlu jmp fb dia..lau aku taw la ni yg aku jmp..sumpah, aku xkn cari..tp lau aku x jmp msti aku trus smpan hrpn kn..A...kau sbg kwn aku, npe kau x gtaw yg sbnrnye..supaya aku x smpan hrpn..knp kau msti nk gtaw ngn cre ni..aku lg rela dgr dr mulut kau..aku lg rela kau yg gtaw drpd aku taw sndiri cmni...mmg mulut kate cm aku da x smpn ape2 feeling kt dia..tp hati ni tuhan je yg taw..aku sdih taw A..sikit sebanyak aku kcewa gak..npe kau x gtaw aku..?aku taw la JACK 2 kwn kau gak..hmm, sdih sgt2..nseb aku da kot..bia la..mgkin aku akn jmp yg lg baik..

Kwn2 yg lain..d harap lau ade pape korg inform je..gtaw je aku..aku xnk taw sndri cmni..sakit ati tuhan je yg taw,..mcm d siat2..skrg ni, aku rse cm da mls..mls nk mengharap..mls nk mencari..pengalaman lalu mengajar aku..byk ajar aku supaya x mengharap lg..supaya membekukan hati aku ni..tapi ape daya..aku ni pompuan yang berjiwa selembut sutera sbnrnya..wlaupun luaran aku nmpk mcm gila2 knonnyer..dlm hati hanya tuhan je yang taw...

bagi yg bru dgr cte antara aku n JACK, mungkin dorg akan terfikir atau terdetik kt ati dorg "eh, over gle minah ni...bkn pnh ade pape pon ngn mamat 2"..mgkin 2 la yg dorg akn ckp..tp dorg x taw..betapa terkilannye aku..dorg x taw perasaan sbnr aku..lps dpt taw bnda 2, aku rse sgt2 tersentap..sgt2..ms dgn W dulu pon x cmni..mgkin sbb perasaan terkilan n harapan yg aku taruk ats dia terlalu tgi..2 yg impak bsr sgt 2...

pape pon..aku kne byk sbr..sbr je yg mampu aku buat..x kn aku nk pkse org suke kt aku kn...melampau la 2..semoga 1 hari ade org yg bole memberi kebahagiaan kpd aku..untuk selamanya..AMIN~~

3 comments:

  1. wohoooo..scandal2..siapakah gerangan si dia wahai zaty? :)

    ReplyDelete
  2. alia > bkn org sni la...huhuhu

    ath > gred A++ la lau da sakit ati...huhuhu

    ReplyDelete