Friday, October 29, 2010

exam mood + frustration

hye hye..bye bye.. akhirnya ms aku berteka-teki da tamat...selama ni aku duk beteka-teki la kn status dia...cm da d miliki, tp x sure kn..so, aku ckp la kt diri aku yg dia 2 xde ape2 ngn sape2..nk sedapkan ati la knonnyer... n today is the day yg aku taw the truth...wah..mmg best kn??? waaaaa...menangis d dlm ati...hahahaha...actly, aku da taw da yg dia 2 ade yg pnye, tp x sure kn..so, 2 yg wt2 cm dia xde ape2 ngn org 2...pastu td, tetbe ade lak org ckp sal dia...so da sure da yg mmg dia ade ape2 ngn that bdk..sdeh jek..huaaaa..membe aku kate, aku lmbt bertindak...bkn lmbt la kwn..aku kne la pkir2 dlu..x kn nk maen sambar jek...tp xpe la kn..ade la 2 hikmahnye..haaaiiii, x 1 1 la brite sdeh yg aku taw time2 cmni... byk btol problema time exam2 cmni kn...dugaan btolla... pape pon doakan je la yg dia bahagia ngn pilihan dia..SEMOGA BERBAHAGIA KAWAN...da jd kekasih yg x kesampaian da..masuk dia ni, da 2 org...ape la nseb ea..sbr je la...huh..tp tetap sdeh..sakit ati pon iye gak..tp saket ati ms taw brite dia ni, x cm sakit ati ms aku taw brte sal JACK dlu...yg 2 sakit ati thap dewa 2..dia ckp x srupa bikin... mmg mngundang kemarahan la kn...hello, lau ko xnk kau, aku sejuta million kali xnk kau la...pdn mke dpt awek x comey..comey lg aku...hahahha...perasannye saye..tp mmg btol pon...hmmm, aku syg dia sbnrnyer...waaa..knyataan yg x pnh aku ckp kt sape2...spe yg bce n3 ni diam2 ea...jgn gtaw spe2..hahahaha...haaa, ni ade lg 1 mslh...wt aku dlm dilema btolla mamat sorg ni..tp mybe perasaan aku je kot...hahahha...oke, mls cte sal dia..hihihi...yg penting, arini aku sakit ati sgt2 ble dpt taw sal mamat td 2...sdeh weh...huuuuu...sakit ati sgt2...lg2 bce comment2 dorg..eeeiii...cm ngade2 gle...hahah..oke, 2 ayt org sakit ati...hahahhaha...k la...da pnt mengarang..nk smbg stdy...c u ol nxt n3 yea...

No comments:

Post a Comment