Friday, November 5, 2010

Kecewa Lagi

Hye korang...masuk kali ni x taw la dah bape kali aku kecewa...salah aku jugak kot sbb terlalu cepat percaye pada cte org...tp gaye dia bercerita meyakinkan aku yg dia 2 ade some heart feeling... npe la aku senang sgt caye and terpedaya ngan cte org..grr.. oke, aku nk start cte ni.. bia la aku namekan dorg ni ngn A and C.. A is membe aku... C pulak is someone 2...

Cte nye cmni...one day 2, aku chat ngn A thru fb... mula2 aku pelik jgk kn sbb dia tetbe chat ngn aku... sblm2 ni ktorg comment2 je kt fb 2... tp ari 2, dia chat plak... xpe la.. borak2 cm biase..smpai la 1 part 2, terkeluar cte aku ngn C... ms 2, da start pelik r.. npe nk kaitkan aku wit C plak kn... aku x expect la yg A nk cte n nk ty sal aku ngn C 2... ade ke dia kate aku ade scandal wit C.. x patot gler.. C 2 kwn aku ms dlu2 la... ktorg kwn je.. but, the way C treat aku, mmg kdg2 2 tergelincir gak la kn... da aku ni pon jnis yg cpt nk feeling2 nih...haih..ssh btol...

Ms chat2 2, aku ty la A cne n knp dia kaitkan aku ngn C..n y dia ckp aku de scandal wit him...?? A cte la.. dia jmp C ari 2... then cte sal kwn ktorg... tetbe mncul cte sal ktorg... aku ckp la... pe kaitan cte ktorg with scandal pnye story 2... ktorg x wt pape pon..huhu.. n A pon cte n cte n cte.. bru la aku dpt detect.. rsenyer psal comment2 ktorg ari 2... ape la...Hello Mr. C, 2 pon nk cte kt org ke?? small matter je kot.. kn da jd cte cmni... ape la...

Dr cte A, ms C cte sal our story 2, dia blush!! OMG!! C, u r blushing bcoz dat comment2??? ini sgt2 x d sangka la kn.. aku x sangka la dia nk blushing time cte sal our story 2..haih... ape la C ni..padan la A kate kte ni scandal... then satu ms 2, aku chat ngn dia... borak2 biase... yg mngelirukan aku skg ni, dia mkin kerap gnekan kata 1 kata gnti ni... bg aku pgilan 2 sgt2 la pnting n akn d guna utk org yg btol2 special je... so, persoalannye skg.. aku ni special ke kt dia??? hahaha.. hapy la skjap kn...

Smpai la mlm ni, ble aku on blik fb... 1 bnda yg x d sangke la... cbe teka... ble aku bkak fb... mcm biase check wall.. n aku ternampak nme dia.. excited skjp.. haha... aku nmpk bnda ni.. C is in a relationship... hah??? btol ke??? pas aku tgk byk2 kali.. mmg terbukti la bnda 2... WTH kn...eeeii, i tot C btol2 la kn ble dia call me ngn dat pggilan... tp rupe2 nye mainan belaka... hish..nseb bek x tergelincir trukk...

Wahai kaum Adam, d sni aku nk pesan sket ye...plz la jgn nk gne or pgil org ngn pgilan2 yg special pd org yg x sepatutnyer.. korg cuma akn mnyakitkan ati org 2 ble dia find out yg korg x ske dia pon... got it... plz laaaa... hmmm, konklusinya d sni..aku nk gtaw yg aku sdeh sket n kecewa byk...waaaa.. tp x pe, mgkin ade hkmah d sebaliknyer..waaa...byk sgt halangn n dugaan aku dlm hal yg 1 nih..ape bole wt kn...huhuhu...

4 comments:

  1. yes right.......kdg2 laki ni ska bg hrapan....

    ReplyDelete
  2. taw xpe...n bella..know wht...aku sdg mengharap skg...waaa... x ske..

    ReplyDelete
  3. aku leh nmpk la.....tp kn aku rsa dia series + dlm maen2....pham x??

    ReplyDelete
  4. mksd nye cmne?? dia nk tgk reaksi aku dlu...so ape2 nth..aku ni bkn jnis cm 2... aku ni jnis "lau suke katakan suke"... haha

    ReplyDelete