Monday, January 3, 2011

Senyum

Hye hye hye....hari ni 1st day in sem 4....jdual sem ni sgt best, sbb jdual sgt teratur..meaning, aku xyh nk ulang alik waktu tngahari..soo, seronok la kn...jimat tnage n mnyak...so, 1st day agk memboringkan...1st clas da xde lctrer, 2nd clas plak ade lctrer...nmpk cm best prof 2..tp x taw la..cm tegas je..tkut gak aku..pastu clas abes kul 12.30p.m..pastu aku n ath g JJ cari barang...smpai la kul 5 lbih bru balik umh...balik2 je trus sakit pale...maklumla, kne ujan td...sakit pale 2 trus menghantui aku smpai la ke mlm...oleh sbb mlm ni aku terlalu free, n free from any asgment, aku pon online...

*cm la lau ade asgment x online kn haha

Sebenarnye nk gtaw betape bosannye ble xde bnda nk d wat... online pnye online dlm pning2 pale ni..smpai la da xtaw nk tgk ape lg kt fb 2...aku pun nk out la...tetbe (drum roll) terdangar bunyi yg menandakan ade org nk chat...hehehehe..tgk2..oh..dia rupenye... trus ilang saket pale bile tgk pe yg d anta 2..hahaha cm ape je.. dia 2 mmg wt aku jd x keruan la... nth btol2 nth maen2 aku x taw la... kdg2 nmpk cm btol2..kdg2 nmpk cm main2...x taw la mne yg btol..x kn aku nk ty plak... malu la..i pmpuan oke..x kn i yg nk ty...hahaha...nth la...aku serahkan pd yg Maha Esa je...Kalau dia mmg utk aku, aku terime..Insyaallah... K la..dia pun da off9..so, aku pon nk out fb 2...sakit pale dtg balik..mau mkn panadol n tdo...wlaupon esk clas kul 10.30 a.m.. bye2...

Salam :)

2 comments:

  1. hahaha..ptot la lpas off9 tu skit pala mkin trok..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha...trok kn pas on9 2...2 la, penawar da off9 2 yg makin truk 2..dia x bg painkiller plak kn..haha

    ReplyDelete