Monday, January 17, 2011

Who??

Hye hye.. Assalamualaikum kpd sape2 yg singgah kt blog aku ni.. Oleh kerana hari ni, clas aku habis awal, n aku pon keboringan, dtg la idea nk mencoret kt blog ni... Tgk title kt ats 2.. Who?? which mean, siape? Actualy entry ni special tuk ath n yanie yg tertanya2 sape my mr. c.. Haha.. Sory geng, can't tell u all spe Mr. C yg sebenarnye... Cukupla lau korg taw, aku suke ayanan dia kt aku.. hapy la jgk ble aku chat ngn dia.. Ktorg x pnh jmp pon.. Last jmp long2 time ago.. Cukupla la ea, about that Mr. C...

Cukup?? Kenapa da x nk cte lg??

Sebab nye aku x nk cte lg is... aku da xnk cte lg la... x nk bermain ngn perasaan sndri.. Aku nk lupekan care dia lyn aku yg aku syok sgt 2.. Memang la dia lyn aku best, aku seronok ble ngn dia.. Tapi tuk ape sume 2 lau hubungn ktorg cm d awng-awangn... Xde kepastian.. Same la cm aku berharap bnda yg x pasti..Sooo, itu merupakan 1 pembuangn masa kn.. Wat pe aku nk buang masa berharap kt dia yg blom tntu suke kt aku... Better aku lupekn je kn.. Lau ade jdoh, ade la...

Be strong Zaty!! Jodoh 2 da confirm ade.. Kau blom jmp je lg.. Soooo

S

A

B

A

R

SABAR !!

Lupekan je la Mr. C, mgkin ade org lain yg menunggu kau zaty... *Sedih la knon Haha Mesti la sedih... Kenapa?? Yela..kawan2 sume da bahagia ngn partner masing2... Aku cuma mampu melihat je.. *Adeh, sadis la plak ayt aku..

p/s : kwn2, korg jgn terasa lak...mmg aku sdih, tp aku hapy tgk korg bhagia.. aku ni lmbt sket kot.. jdoh liat.. haha sedeh!!

Yang taw crite sal Mr. C, msti tertanya2 knp tetbe aku post entry mcm ni kn... Ade sebabnye, aku tulis cmni.. Aku rase dia da lain... Terlalu awal utk judge org 2 suke or x suke.. Tp, aku cm dpt rse yg dia sbnrnye x suke pon aku.. bergurau la kot dulu 2... X pe la... Aku terima je.. Ni bahagian aku dlm hidup..X kn nk tolak or x nk terima knyataan lak kn... So, terime je la..Macam aku ckp td, mgkin Mr. Right aku lmbt sket.. Biarlah masa yg menentukan... Aku terime je lpas ni lau ade yg sudi dtg duduk n menetap dlm ati aku ni.. *Ayat redha x??? hehe Tapi, x la terima buta2 je.. Org 2, kne la sesuai ngn aku.. Lau x, cne nk idop ngn dia..ye x??

Tuk roomate2 aku, semoga korang bahagia ngan pasangan korang.. Kawen cpt2 sket, bole aku amek berkat.. haha.. Lau ade pape, ceritalah.. xyh berat ati nk cte kt aku sbb takut aku terasa ke ape ke kn... Kita sume ni kan, consultant 1 same lain... Lau sorg ade mslh, ade 3 consultant yg nk bg pndngn, nsihat n pndapat..huhuhu.. cm klaka pon ade...

Ok lah..da puas da aku coret2 dlm ni... Kononnye da lepaskan segala ape yg terbuku d hati la knon.. haha.. Ye la, ni jela tmpt aku luah kan perasaan.. Sebab aku ni x reti nk bercerita or dlm kate lain, meluahkn secara lisan.. So, sni la tmpat aku cerita sume suka n duka dlm hidup seorang insan bernama Nurul Izzaty...

Sekian, terima kasih.. bye2.. :)

2 comments: