Wednesday, April 13, 2011

Idaman Hati

Assalamualaikum........

topic hari ini ialah idaman hati. Ape bnda?? Mesti satu barang yang aku nak miliki... Untuk short-term ni, benda ni lah yang jd idaman hati, jantung, limpa aku.. HUAHAHAHA... mende ape yg idamkan sgt ni zaty???








Ianya adalah...........












Tadaaa!!!

oke..Sila Kagum~~

Idaman hati aku ni name dia "Iconia Tab w500" cool kn...?? ala2 iPad gitu... yela..i x mampu nk beli iPad 2... So, i rase i nak beli yang ni... huhu.. cool gak bnda ni..tp x leh nk lawan iPad by Apple 2 la kn... but, who cares..?? gpon, iPad 2 canggih sgt.. i x suke oke!!

Harga dia RM1699... oke2 la kot kn... sebab dia sekali ngn keyboard or name lainnye Docking Station yang bole di separate kn dr tab 2... hebat x?? hebat x?? hebat kn?? huhu

Ni bile tab 2 da di sambung ngn docking station 2..

Alaaa...gmbr x clear..korg search sendiri la ea tuk gmbr yg more clear..HUHU..

Serious, i teringin bnda...Ayah..along nk ni plzz... *begging UHUHUHU

Iconia Tab ni ade lg 1 model yang lg hebat iaitu Iconia 484G64 Dual Screen Touch Book... Haaaa..yang ni lg superb.. best gilerr... ade 2 screen, ats n bwh.. n both screen bole di gunakan.. awesome kn..?? mule2 nk beli yang ni..sebelom taw harge la...lpas taw harge, terpakse la aku lupekan je niat nk beli... nak taw hrge dia?? RM3699...Tu dia...mane aku nk korek byk cm 2... Gune duit PT 1 sem pon x cukup...HUHU.. So, aku decide nk beli yang Iconia Tab 2 je lah... Insyallah lau ade rezeki lebih.. ngee~~

Oke, byk sgt membebel smpai lupe nk tnjuk gmbr Iconia Dual Screen 2...

Ini lah gerangannye yang aku idam-idamkan tapi terpakse ku lupa kan.. sedih x?sedih x?? Sedih kn... *sila sedih.. :(

Yang dual screen ni sgt awesome....superb power taw x.. HUHU..

Korg bole tgk video psl iconia tab ni kt SINI n SINI... Sila enjoy n rase teruja k...HUHU

Ade lg 1 video 2, tapi aku da x jumpe da..xpe..tgk yang ni pon Ok...


Tadi aku blog walk jap..n terjumpe blog ni..dia ade cte sal Iconia ni gak.. Korang tgk la blog dia lau berminat ngn Iconia ni..

Lastly, tiade kate secantik bahase..Budi Bahasa Budaya Kita.. HAHA Ade kena mengena ke?? Layan jerr la yerr.. HUHU..

Daaa sume.. As-salam...

No comments:

Post a Comment