Friday, July 13, 2012

R.A.N.D.O.M 2

Assalamualaikum. Hello3. Apa khabar sekalian umat yang sudi menjenguk blog hamba ? Sihat hendaknya ye. HUHU. Ape kes tiba-tiba bertukar zaman ni. Abaikan. Akibat kebosanan terlampau di siang hari, aku dah menghabiskan masa dengan enjoy-enjoy tidur. So,ini bagi effect di malam hari, dimana aku tak bole tidur. So, akal mengarahkan jari-jemari aku yang tak berapa nak runcing ni untuk menaip berkarya dalam blog bersawang ni. HAHA. 

Oke. Hari ni nak cerita pasal plan yang tak tahu bila boleh terlaksana. Plan yang dimaksudkan ialah Baking Project. Yeay ! Percaya atau tidak, Izzaty Jufri nak baking ? HAHA Mohon percaya ye. Ingat aku tak reti baking ke ? Ada satu kek ni, aku teringin nak try which is Keladi Layer Cake. Lebih kurang Pandan Layer la. Resepi dah ada, just cari bahan-bahan and perkakas je. Oke, itu 1st plan.

Second plan is to make sure the 1st plan menjadi. HAHA. Nampak sangat ada 1 plan je kn. Abaikan je. Actually, I have sooo many recipe to try tau. Ntah kenapa, lately ni aku excited sangat nak baking2. Habis semua recipe aku korek. Tak pernah2 rajin camni. Selalu rajin fb n twitter je. Ngeee~~ Ini mungkin kerana Syawal yang bakal menjelma. So, perasaan nak try buat semua jenis cake and biscuit tu membuak2 bagaikan lahar gunung berapi. Haaa.. Kelasss takk ayat aku ? Kelass kau zaty ! :p

Nanti kan, kalau plan aku tu menjadi kenyataan, aku buat entry special regarding my Baking Project ea. Wahhh berangan kau. HAHA. Ntah bila nak terlaksana project tu kan. WAit and See je la ye. HUHU. Oke la. Otak dah bagi isyarat ke mata untuk lelap ni. Since, mata pun da kuyu ala-ala gadis jepun yang cute lagi sweet, aku mohon undur diri ye. Bye3. Assalamualaikum. Gud morning ! :)

No comments:

Post a Comment