Monday, December 5, 2011

R . A. N. D. O. M.

Assalamualaikum dan selamat malam.

Aku tengah boring sebenarnya sekarang ni and tiba-tiba terasa nak mengarang a.k.a. merepek. HAHA.

Oleh kerana tak tau nak cerita pasal ape, so, I put "Random" as the title. HUHU
Hujung-hujung sem ni supposedly student macam daku ni bz with all those assignment kn..? Sape kata aku tak bz dengan assignment ? Bz tau tak.. Bz gile. Assignment berebut-rebut wt appointment nak date dengan aku. Just aku malas je nak accept invitation dorg.. HAhAh *Bajet gile*. 

Ntah la, malam ni malas nak mengadap buku, assignment, dan ape2 la yang berkaitan dengan study. Malam ni rase macam nak rehatkan kepala otak ni..

Bukan ape, kesian kat kepala aku ni. Karang mengadap assignment tak berenti, jadi botak plak. ni pun, rambut berlumba-lumba nak g outing. Haih. nasib-nasib. Nak wat camane, untuk future gak kn. Nak stop, mmg tak mungkin, so, rehat la kejap.

Cakap-cakap pasal assignment ni kan, mungkin ni la tahun aku yang paling last untuk mengadap buku-buku tebal. KENAPA ?? sebab ni dah my final year.. Yeay !!! Saya dah nak grad. Sumpah tak sabar. HUHU.
Tapi, at the same time, takut gak nak masuk alam pekerjaan. Menuntut aku untuk lebih bertanggungjawab, komited and macam2 lagi la. Huu.. Whatever it is, hidup kena teruskan jugak. Tak mungkin la aku nak jd student berwibawa selamanya. 

Tak lame dah nak grad, dalam 7 8 bulan cam tu. Januari ni dah final exam. Lepas tu, practical training pulak. pastu habis la. Bercakap pasal practical training ni, aku risau la pulak. Dengan tempat internship tak confirm lagi. Kalau tak cnfirm, x grad la aku. Hope cmpany kt Klang 2, confirm la ambik aku. Aku dah malas nak fikir. Ngeee~~

Hmmmmm..... aku dah tak tau nak cakap ape lagi. Tu je la.. Bye3. 


Aku and Anis *Sweet kan kami* Hahaha


Bella and Wani *cute kt mereka* Ngee~~
 

1 comment: