Saturday, December 31, 2011

W.H.A.T.

Assalamualaikum. Selamat malam readers. Hari ini, 31 Disember, hari terakhir di tahun 2011 jatuh pada hari sabtu. Esok 2012 da menjelma. Please be nice to me ok 2012. Harap-harap 2012 akan memberi lagi banyak kegembiraan dalam hidup aku. Harap-harap hidup aku akan bertambah ceria.

Jom imbas sikit peristiwa-peristiwa tahun 2011. Apa yang paling best and yang paling tak best dalam tahun 2011. Let's start with the best one. 

Best part of my 2011 : 
  1. Aku dapat menikmati duit hasil titik peluh sendiri. Satu kepuasan bagi aku. Hahaha. Ternyata, aku mampu untuk bekerja walaupun cume untuk sementara. And, duit hasil titik peluh aku tu, aku beli beg. Kira 1st bag with 1st own income la.  
  2. Best academic achivement in my life. Yes, pada tahun 2011 ni lah, impian aku yang satu merangkap azam 2011 aku tercapai. Sebenarnya, aku tak expect pon nak dapat tu. Memang rezeki aku murah tahun 2011 ni. Alhamdulilah,
  3. Hah ! Lagi 1, ni yang paling latest la ni. Aku bukan lagi pemegang lesen P. Weee~~ Dah merdeka. Dah boleh cabut sticker P kt kereta tu. *tapi aku tak cabut lagi. rase syg plak. HAHA
  4. Cukup-cukup la tu.....
Worst part of my 2011 :
Ade 2 benda je yang aku rase paling worst ms 2011. 
  1. Tahun paling banyak kena saman. Tahun ni la yang aku paling banyak and 1st time kena saman. 1st saman yang aku kena is masa Ramadhan lepas, on the 1st Ramadhan plak 2. Saman sebab tak pakai tali pinggang. Second, aku kena saman dengan MBSA plak sebab letak kereta merata-rata. HAHA. Bole mcm tu ?? Aku bukan sengaja nak letak kt situ, da parking penuh, aku letak jela,, HUHU. Itu je la saman yang aku dapat. *Kira banyak la kn sebab sblm ni x pnh kne saman,
  2. Aku menderita sakit telinga. Telinga aku bengkak. Sakit gila la. Mula-mula, aku tak nak jumpa doctor sbb takut doctor ckp aku dpt KANSER TELINGA. Ahahaha. Sebenarnye tak pon. Telinga aku bengkak je. tu yang sakit nak mati tu.. Btw, tu la penyakit yang aku paling tak tahan sekali. 
Okeh.. Itu la sedikit-sedikit peristiwa 2011 aku. Next, kita cakap pasal future--->2012

Apakah azam tahun baru ??

Tak banyak. Ada 3 je.
  1. Grad with flying colors result. *Really hope my cgpa is more than 3.50 sbb x nk byar PTPTN. ;)
  2. Nak cari partner. Errr, melampau sangat tak azam tu? Hahaha. *Umi, azam yang ni along pass kt umi la.. Tolong cari kan bole? HAHA
  3. Ha, yang ni azam yang paling tak penting sekali. Nak tambah koleksi kasut and beg. Saya nak beg CR tu. Comel banget. Kalau ada rezei lebih nak jugak CHANEL , GUESS , BUM and byk lagi beg. 
p/s > Iam serious with my first and third azam tu, yang second tu kalau ade jodoh la. Kalau seru tak sampai lagi pon, I ok jer.. HUHU. I buat azam tu sebab my mom mcm da bg hint suroh cari partner. Hahaha. 

2 comments:

  1. hepi new year zaty! untunglaa bkn P dh kan??? hahaha

    ReplyDelete
  2. Ribena Laici untung kn.. ko poun kjp lg da xde P dah.. hehe

    ReplyDelete