Tuesday, May 1, 2012

#1

Hye2. Entry yang ni, nak cerita pasal crush yang aku cakap kat previous entry tu. Bajet macam sume orang nak bace post kau plak kn zaty oii. HAHA. Tak kisah la,nak cite jgk.

Once upon a time...........

        Aku sebenarnya, tak pernah terniat pun nak ada perasaan macam ni masa mula2 jumpa dia. Aku anggap dia mcm kawan2 biase je. Macam kakak2 berdua tu. Sebab aku ade suka kat orang lain masa tu. HAHA. Then beberapa minggu berlalu, ofcos la kitorg semakin rapat, mesra. Aku sendiri tak sangka yang dia tu bole suke aku. *agaknye la* Apa yang aku nampak, dia tu seorang yang funny, tapi menyakitkan hati. Menyakit kan hati knp taw.. Sebab, dia suke buli aku, dia suke kacau aku. Geram pun ade kadang2. Then, one day, dia ajak aku kua. Sejujurnya, aku tak taw ape perasaan aku waktu tu kat dia. Aku tak taw aku dah mula suke dia ke, ape ke, aku tak taw.

      Semuanya bermula masa last day, kitorg kemas ofis lame. Masa tu la first time, dia ajak aku kua. Tapi tak kua pon, atas sebab2 yang x dpt di elakkan. HAHA. And masa hari tu jugak la, for the 1st time, he call me. Aku tak rase pape lagi masa 2. *Agaknye la* HAHA. Start hari tu, we keep texting, calling. Then aku baru perasan yang aku mula suka dia. Aku suka cara dia treat aku. Ntah la. 

      Tapi korang, tu sume dulu. Sekarang, aku tak taw knp, dia berubah. Aku ade buat salah yang besar sgt ke? Rasenye aku dah say sorry for the last incident tu. Tapi, since that thing happen, he change 360. No call, ni message. Not exactly as "no" la. Tp jarang. Sangat-sangat jarang. Mula-mula tu, x pe la kan. Aku ni pikir mybe dia marah kat aku lagi. Tapi aku dah say sorry kot. And he seem like dah maaf kan sy. Kira dah cool la. But, why u do this to me dear ? Kalau dah tak suke, then u cakap la. I'll not waiting like org gila kat sini. 

      Sejujurnya, aku x phm. Not understand at all. With this current situation yang membuat kan aku fikir dia dah tak suke aku tu, dia still nak taw, aku pegi mane, pegi dengan sape. Then ape maksudnye?
It is really complicated la. Serious ly aku tak phm. Haih. Kalau betol pun busy sangat, takkan sampai xde masa nak message. Susah sangat agaknye nak tekan button call tu. *Dah taw dia mcm tu, awk tu ade call n message dia tak cik izzaty?* Ofcos ade la. Sampai 1 tahap, aku rase macam dah give up sebab dia ssh sgt nk reply and return call. Sakit hati taw tak, bila dia buat mcm tu. 

       And, now. Aku tak taw ape status aku dengan dia. Biar lah. Kita tengokkan je, rentak dia. Aku nak buat keras hati pon x bole. Kat rumah punye la bersemangat kn, but bile smpai ofis, nmpk muka dia, start la hati aku ni menggedik2. Haih, Kenapa la hati aku ni senang sangat lembut. 

     Ok la, sekian. Sampai di sini saja ceritera si gadis. Saya undur diri dulu ye. Tata. Assalamualiakum.
p/s : My heart beat always be abnormal when i saw him. *wink2*

1 comment:

  1. AMBOIII ko..ehehehehe...patot la menyepi je sejak prktikal...hehehhee..rindu ko weh..hihihih

    ReplyDelete