Tuesday, May 1, 2012

Wish U Were Here

Assalamualaikum. Di pagi yang indah 01/05/2012 ini, saya, Nurul Izzaty ingin mengisytiharkan, bahawasanya, saya ingin mengaku yang saya rindu sama dia. HAHA Bole ke macam tu ? Haih. Dah lama tak mengarang, rasa macam hilang skill plak. Eceh ! Banyak cerita suka duka yang terlepas dari di coret dalam blog ni. Bukan ape, Sejak part 5 dulu, sampai la sekarang, tengah practical ni, saya teramat amat la busy. No time to online la. Tp time to jalan2, shopping, cuci2 mata, sangat la banyak. HAHA. 

Ok lah. Meh nak story pasal kehidupan aku menjalani masa2 practical ni. And semestinyalah ade suka, ade duka, ade senang hati and ade sakit hati kan. Masa mula-mula start dulu, aku tak suka keja kat situ. Bukan tak suka orang2 nya ea. Tapi keja 2. Yela baru lagi kan, belum boleh adapt sume tu. Tapi sekarang, lepas hampir 3 bulan aku bekerja, alhamdulillah, semakin selesa and semakin memahami flow2 semua kerja2 aku 2. Bila dah practical ni, aku dapat rase yang aku dah malas nak study lg. FYI, masa practical ni aku kne buat 1 research related to my course. But, bila da kerja, rasa nak buat research tu tersangat la sikit percent nye. HAHA. Plus, no time lah.

Masa practical ni aku jadi sales coordinator. Dulu, aku ingat jadi coordinator tu senang je. Padahal, kalau tak cekap, tak cepat, tak hati-hati, u are finish taw. Salah sikit je, sume jadi trash. Haaaa, nampak ? HIHI. Macam-macam aku belajar masa practical ni. Thanks to Kak Mas, Kak Moq and Boss. *Boss aku sangat hensem oke. Ahahaha. Motif ?? Special thanks to both kakak yang mengajar aku buat semua kerja-kerja tu. Sayang akak berdua. Bila dengan diorang, aku rase seronok. Ntah, maybe sebab aku x de kakak, so, bile dgn diorang aku rse mcm adik. Heeee~~

Enough pasal kerja, korang x yah taw banyak-banyak sangat la pasal kerja aku. Kerja aku bole dikate kan private and confidential taw. Hehehe. Meh cita pasal crush plak ? Eh, ade jugak ?? Mesti la ade. Hehehe. Oke,  macam ni ceritanya... -Next entry la ea-
              

No comments:

Post a Comment